Sunday, February 12

Aktiviti keluarga

Lamanya tidak menulis di ruang ini. Entah apalah yang sibuk sangat... masanya ada, cuma malas untuk menghidupkan si comel ungu netbook saya ini.  Seminggu berlalu, saya menyelesaikan ujian serta kuiz pelajar.  Kakak senior saya pula meminta saya untuk 'melihat' novel terbarunya, kesinambungan dari novelnya yang pertama.  Saya teruja melakukannya.  En. suami juga banyak tugasan di kedai.  Al-maklum, OMO (one man operator), tiada hari cuti baginya, begitulah. Segala-galanya dilakukan sendiri.

Aktiviti keluarga juga tidak dilepaskan walaupun kami tiba di rumah mak agak lewat petang seminggu lalu.     Kakak dari KL juga bersama.  Semuanya sudah tersedia.  Bertuah sungguh anak mak yang seorang ini, hehehe.





siakap




No comments:

Post a Comment

Apa kata anda?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin