Friday, October 28

Makan..makan...

Dua hari notis untuk saya membentangkan proposal untuk biasiswa pengajian saya di fakulti di Shah Alam.  Cemas juga saya dibuatnya.  Seluruh tumpuan saya untuk mengedit kertas cadangan yang sedia ada.  Apabila di sana, rupa-rupanya bersekali dengan temuduga.  Alamak, saya tidak bersedia!  Tawakkal sajalah apa yang akan saya hadapi dengan panel penemuduga.

Cerita makan malam di Restoren Mohd Chan, Meru Klang.  




kedondong asam boi

menu kami berenam

char kuey teow

siakap 3 rasa

kailan ikan masin

yee mee kantonis - kegemaran saya

sup sirip yu :D

daging lada hitam

Alhamdulillah, sedap!  Sesuai dengan selera kami.

Restoren Mohd Chan ada beberapa cawangan di Lembah Kelang.  Boleh ke laman web mereka di sini.

2 comments:

  1. sedapkan makanan kt mohd Chan nie,saya pun makan masa program dengan unit fasiliti shah alam..hihihi..makan free:))

    ReplyDelete

Apa kata anda?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin