Saturday, June 11

Cerita

Cerita 1


Dari saya dan dia.  Sama-sama memberi.  Itulah "ertinya hidup pada memberi", memetik kata-kata Ustaz Cinta.  Hidup berumahtangga perlunya ada "memberi", janganlah kita menjadi penerimanya saja.  Dan ada ketika, memberi sebagai "kejutan" itu lebih manis untuk dikenang.  


Cerita 2


Beginilah skrinnya jika dilihat dari telefon mobile.  Saya telah meletakkan setting berkenaan kerana zaman serba canggih ini, ramai yang mengakses blog melalui telefon mereka.


Cerita 3

Adik sangat teruja untuk menyertai pertandingan mewarna yang diberitahu oleh tadikanya.  Saya tidak tahu apa majlisnya, tetapi kata pihak sekolah, ianya bertempat di Shell Seberang Jaya.  Menjadi seorang mak yang 'penyibuk' untuk melihat aktiviti anaknya, saya juga turut hadir sebagai 'pemerhati' ,  dan adik saya biarkan dengan kawan-kawannya.  Rupa-rupanya ada majlis Shell Fuelsave Challenge.  Jika tahu ada cabutan bertuah, boleh juga mengisi minyak di situ kerana sebelum menghantar adik, telah diisi minyak sepenuh tangki.  Ah, jikapun ada, tidak pernahnya bertuah untuk menerima hadiah hehehe.



oh..rupa-rupanya ada dutanya hadir

bergambar kenangan dengan Fahrin Ahmad

Jadilah...saguhati
Adik "mengamuk" inginkan hadiah 2 kerana kawannya mendapat hadiah tempat ke-2.  Alahai adik, adik warna cantik, tetapi kurang berbanding dengan orang lain.  Nanti bila ada peraduan lain, adik warnalah elok-elok. 

No comments:

Post a Comment

Apa kata anda?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin