Saturday, July 24

Seronoknya mereka

Adik sering bertanya tentang begnya yang saya tempah dari kawan saya.  Semalam saya mendapat SMS dari kawan saya itu mengatakan yang bungkusan akan dipos pada malamnya.  Tengahari tadi, kedengaran motor posmen berhenti di hadapan rumah.  Saya memberitahu adik, agaknya beg itu sudah sampai.  Sambil berlari-lari, adik mengikut abahnya ke halaman rumah.  Kemudian adik terus berlari masuk sambil memegang bungkusan sambil menjerit "yeayyyyy".  Seronok benar dia.  Lihat saja gambarnya yang tersenyum lebar, puas!



"Cantik kawan umi buat beg kat adik", komen adik sambil menyambung, "beg kakak pun cantik!".  Hehehe.





Tidak sabar-sabar dia memasukkan barang-barang ke dalam beg barunya.  Harga begnya pun belum lagi dibayar!  Hehehe.  Beg-beg ini ditempah dari sini.

2 comments:

  1. cun nya
    cik ti ni adik nurhanim ka?
    kat blog dia tak letak prices pun
    so how much are the bags --- n riben broach?

    ReplyDelete
  2. ye, adik dia lah tu. beg tu bergantung kepada hasilnya macammana... beg tu dalam RM30++. Riben brooch tu from RM5/piece

    ReplyDelete

Apa kata anda?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin