Thursday, July 22

My EOS 1000D

Saya sangat meminati fotografi.  Saya sangat mengagumi gambar-gambar indah yang diambil oleh jurugambar professional.  Saya baru memiliki DSLR lebih kurang sebulan lalu.  Inilah antara gambar-gambar sulung yang saya ambil setelah berjaya memiliki apa yang diimpikan selama ini.


'rumah' ikan

ikannya agak 'blur' - masih belum pandai menggunakan setting di kamera


sepatutnya ikan lebih menonjol dari daun

yum...

bihun goreng ditenggelami hiasan - sedap gorengan kakak saya (bodek...)

 Sebarang komen oleh yang pakar?

4 comments:

  1. cantik..teruskan usaha..
    from xperience...
    1. kena tahu guna kamera
    2. tahu nak fokus apa
    3. kenal function2 yg ada
    Insyaaallah gambar cantik walau camera tak cantik...
    4. camera cantik playing its roles

    ReplyDelete
  2. Bodek yeee..hehehehe...

    lama2 nanti terror la tu...dah nama pun baru beli..lom katam lagi.

    ReplyDelete
  3. aina,
    terima kasih. ye, 'practice make perfect', nak kena belajar dan belajar lagi

    akak,
    bodek jangan tak bodek..nanti nak merasa spagetti pulak. Sampai sekarang pun belum khatam lagi hehehe. Orang yang jual hari tu cadang belajar dari 'youtube'. Dia pun belajar di situ :D

    ReplyDelete

Apa kata anda?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin