Monday, July 19

Family Day - 4 (Shopping)

Hari terakhir di Cameron Highlands adalah hari shopping.

keluarga besar jabatan

Tidak lengkap rasanya jika ke Cameron Highlands tanpa membeli buah yang amat sinonim dengan CH ini.


Walaupun sudah berkali-kali ke tempat ini, hati masih lagi teringin ke sana kerana kelembutan homemade ice-cream yang dihiasi dengan topping strawberi ditambah dengan lokasinya di dalam suasana kampung.


Dan juga ini... mesti cuba!

sepinggan RM12.  Puas makan kami empat beranak

gambar kenangan @ CH

sebahagian dari ahli keluarga jabatan

Di dalam perjalanan balik, sempat juga singgah ke Brinchang dan juga KEA Farm.  InsyaAllah, kami akan berkunjung lagi ke sana satu hari nanti kerana masih ada lagi tempat-tempat yang masih belum dilawati. Kemungkinan kunjungan yang akan datang, teringin merasa suasana Homestay di sana pula.

4 comments:

  1. Cameron Highland ni tak sampai sampai lagi....

    ReplyDelete
  2. bila balik nanti, pergilah... kalau pergi hari biasa dan bukan cuti sekolah, senang berjalan. Hari minggu pun jem di sana...

    ReplyDelete
  3. Salam, Ilah. Bagaimana ye hotel Cool Point tu ? memang teruja untuk mencubanya next time kami ke sana sebab harganya berpatutan.

    Betul kata Ilah Tuan Farid, pergi Cameron masa hari biasa. Hujung minggu, cuti umum dan cuti sekolah .. sibuk tempatnya !

    ReplyDelete
  4. Wsalam,
    Untuk hotel budget, ok sangat. Kalau harap service yang 5 star bukan tempatnya lah. Tapi kami sudah 2 kali di sana, ALhamdulillah, ok saja.

    ReplyDelete

Apa kata anda?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin