Saturday, November 28

Sabar sajalah...


Inilah hasil "kerja tangan" anak-anak dara saya.  Ini adalah hasil yang terkumpul di bawah sofa!  Sebelum ini, segala khazanah diselit di celah-celah kusyen sofa.  Namakan apa saja yang hilang, pasti ditemui di celah-celah kusyen sofa.  Saya pernah terbaca satu artikel di dalam majalah (saya tidak ingat majalah apa) tentang kerenah anak-anak yang menyelitkan apa saja di celah sofa.  Sama seperti anak-anak saya. 



Sebaik mengalihkan kusyen, hmm... apa lagi... "siaran radio" mula berkumandang.  Mujur juga tiada sesiapa yang merakam suara saya yang "merdu" membebel seperti yang saya baca di dalam buku Alahai Pengantin Baru.  Dikerah mereka supaya mengutip cebisan-cebisan kertas digunting itu, dan pandai pula  mereka mengadu penat.  Umi tak penat ke mengemas serata rumah? hehehe...

2 comments:

Apa kata anda?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin