Saturday, July 26

Day 5 : Gua Musang

Plan asalnya, keluar melalui Kuala Kubu Baru untuk ke Cameron Highland. Sudahnya, tersalah jalan semsa keluar di Bentong, terus ke Kuala Lipis, dan berakhir di Gua Musang. Tiba di sana, jam menunjukkan angka 6. Akhirnya suami bersuara, perjalanan malam ke Cameron Highland agak merbahaya, dia tidak mahu mengambil risiko. Akhirnya nekad mencari chalet/resort/hotel di Gua Musang. Alhamdulillah, kami dapat bermalam di Kesedar Inn. Tempatnya bersebelahan dengan Istana Persinggahan di Raja Gua Musang. Biliknya sangat sesuai untuk keluarga kecil seperti kami, dan kerana kakitangan awam, dapat kurang lagi harga biliknya. Tiada aktiviti menarik yang dilakukan di sana, kecuali makan malam, dan tidur..hehehe.


perjalanan ke Gua Musang

Menikmati makan malam di sini

besarnya cawan minumannya

nasi pataya

nasi goreng ladna

Kesedar Inn bersebelahan dengan Istana ini

No comments:

Post a Comment

Apa kata anda?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin