Wednesday, March 7

Lens baru untuk si hitam manis

Lamanya tidak melayan si hitam manis saya itu.  Selepas insiden kamera terjatuh di dalam air banjir, lens asal 18 - 55mm sudah diselaputi selut di dalamnya.  Lens kedua berjenama Tokina, 28 - 70mm.  Agaknya jika saya kerap mengelek si hitam manis bersama Tokina itu, saya rasa boleh timbul otot-otot di lengan.  Berat!  Kerana itulah saya sudah jarang menggunakannya, en. suami pula yang mengambil-alih tugas mengelek si hitam manis.  Beberapa kali saya bersuara ingin menggantikan lens yang lebih ringan.  Senyap...

Ketika sedang makan-makan bersama sahabat sewaktu rehat, saya menerima MMS dari en. suami.  Wah...diam-diam dia sudah menempah lens baru untuk si hitam manis itu.  Lens Canon 55 - 250mm, dengan harga RM580 saja.  Katanya ingin membuat kejutan kepada saya.  Semakin jauhlah boleh merakamkan aksi-aksi spontan... opss...  


(mood : teruja)

No comments:

Post a Comment

Apa kata anda?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin