Monday, February 27

Wish list...

26 Februari 2012

Hari ulangtahun kelahiran saya yang ke-39.  Hari semalam berlalu seperti biasa.  En. suami membawa kami ke restoren ala timur tengah yang berhampiran untuk meraikan saya.  Sayangnya restoren tersebut tidak dibenarkan merakamkan sebarang gambar.  Sebenarnya, sebelum ini saya pernah mengambil gambar menu-menu pilihan kami di restoren tersebut.  

Ingatkan raikan ummi, tup-tup menu budak berdua yang terlebih mahal dari ummi... hehehe. 

Dinding FB saya dipenuhi oleh ucapan dari keluarga, sahabat, kenalan dan pelajar-pelajar saya sehingga ke hari ini.

Petang tadi, ketika melangkah ke dalam kelas di kampus Bertam, anak-anak murid saya (dari program Sains Persekitaran) beramai-ramai menyanyikan lagu "Allah selamatkan kamu"... Terima kasih (huhuhu.. terharu)

Dan inilah 'wish list' yang panjang yang disiapkan oleh mereka.  Kreatif juga mereka ini... 

stitch 2 foto
Dan ini ucapan balas saya kepada semua yang saya letakkan di dinding FB saya:

"Terima kasih keluarga, sahabat, kenalan dan pelajar di atas ingatan dan doa di hari lahir saya. Semakin meningkat umur, semakin hampir waktunya untuk kembali ke kampung abadi. Ya Allah, berkati dan rahmatilah hidup kami, keluarga kami, sahabat-sahabat kami di dunia dan akhirat. Permudahkanlah urusan kami tika tiba saat untuk kami kembali kepadaMu"

Terima kasih kerana hadir dan turut mewarnai perjalanan hidup saya di alam persinggahan ini.  

No comments:

Post a Comment

Apa kata anda?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin