Friday, November 11

Tamat sudah seminar (11-11-11)

Alhamdulillah, walaupun berada di belakang tabir seminar kebangsaan Sains Matematik ini, saya tetap bersyukur semuanya sudah selesai.  

Minggu hadapan juga padat dengan aktiviti bengkel dan mesyuarat akademik bersama pengurusan tertinggi sebelum bermulanya kuliah diploma 21 November ini.  Tiada lagi cuti-cuti Malaysia, harap maklum!  hehehe...

Cerita bergambar.

rakan-rakan yang bertungkus-lumus di meja pendaftaran



al-fadzil ustaz merangkap orang penting seminar

pengerusi sesi pembentangan saya


bla..bla...bla... apa lah yang dibebelkan oleh dia tu? (bukan orang lain, saya lah tu)

kami berposing sebelum tetamu lain sampai di majlis makan malam

tidak sedar 'mamarazi' tengah usha

saya yang menurut perintah

nombor yang bertuah... selepas ini, bolehlah saya belajar biologi pula
Penat....

2 comments:

Apa kata anda?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin