Thursday, December 2

"First Baby"



kakak ketika berusia 2 hari (hiasan)

Debarannya ibarat menanti tibanya saat melahirkan anak pertama.  Inilah perasaan saya pada ketika dan saat ini di dalam penantian berlangsungnya hari konferensi antarabangsa pada 16 dan 17 Disember ini.  Inilah pertama kali saya mengetuai jawatankuasa yang berskala besar di peringkat antarabangsa.  Bukan mudah untuk saya membuat keputusan menjadi pengerusi ini.

Setelah hampir setahun bertungkus-lumus bersama-sama rakan-rakan lain yang diberi kepercayaan untuk bergerak bersama-sama, hari yang dinantikan semakin tiba. Semakin hari berganjak mendekati angka 16, semakin debaran di dada saya bertambah.  Bimbangnya hanya Allah saja yang tahu.  Kami hanya merancang, pelaksana yang Maha Agung adalah Dia.  Hanya kepadaNya saja saya memohon agar dipermudahkan, dilancarkan serta dijayakan program ini.  Semoga segala cacat-celanya dipelihara Allah dan semoga perancangan kami ini berjalan dengan lancar.  InsyaAllah.

Kerana itu jugalah terhasilnya beberapa bekas pelbagai guna untuk meredakan debaran di dalam dada saya ini, hehehe.

No comments:

Post a Comment

Apa kata anda?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin