Wednesday, October 6

Berdua-duaan...

Sekali-sekala di dalam kehidupan berumahtangga, perlu adanya "break the routine exercise".  Kehidupan seharian bermula dari awal pagi sudah bersiap-sedia ke pejabat dan menyiapkan anak-anak ke sekolah, apabila balik pula, sibuk pula dengan urusan rumah yang tidak pernah habis dan juga melayan kerenah anak-anak.  Hujung minggu pula, kebiasaannya sibuk juga menguruskan hal-hal rumah.  Jadi apa salahnya jika berpeluang, tukarkan rutin harian tersebut.

Idea spontan untuk menginap di hotel itu muncul setelah adik dan kakak beria ingin tidur di rumah tok mereka  Pergi ke hotel tanpa tempahan, Alhamdulillah, ada kekosongan bilik yang diingini.  

Selamat datang ke tanjung

 hotel dari luar

 pemandangan dari bilik hotel - tingkat 10

 dari dalam hotel

penghias pesisiran pantai

 Star Cruise Pisces - cruise to nowhere

 Pantai nelayan - Telok Bahang

Pulang marilah pulang, marilah pulang... bersama-sama...

Terasa sunyi juga tanpa mereka, tetapi sekali-sekala perlu juga 'bersunyi-sunyian' untuk mengeratkan ikatan suami-isteri.

4 comments:

  1. hehe..honeymoon ya. romantisnya. betul kak.kena buat macam tu. saya pun ada keinginan nak buat mcm tu. tunggu anak2 ni habis exam dulu.

    ReplyDelete
  2. nak kata honeymoon pun boleh jugalah. Bila anak-anak semakin membesar, masa kita bersama pasangan semakin terhad, jadi, kena ada masa romantiknya juga. Hehehe.

    ReplyDelete
  3. PHewwiitttt ;-) ... hehe.. Hotel Evergreen ke ?

    ReplyDelete

Apa kata anda?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin