Friday, May 21

Yum Yum...(baca atas risiko masing-masing)

Jika teringin, tanggung sendiri ye.  Hehehe... Selesai jalan-jalan makan angin, kami singgah di sini - Radix Chicken House.


Sebelum masuk, saya memerhatikan di dinding kaca restoren.

"No outside food allowed"
"No ....bla bla bla..."

Mujur tiada sign "No camera/video allowed", itu yang berani mengambil gambar-gambar ini untuk tatapan semua.  Ada suatu ketika saya berada di klinik ..... (nama dirahsiakan), tertulis di dinding, "No camera/video camera allowed"... sampai begitu sekali.  Tidak pasti kenapa. 

Radix Chicken House ini letaknya di Alor Setar. 


Kakak nak .... bla..bla... adik nak... bla bla..kecohnya mengalahkan pasar

Jemput makan

Ayam 1/2 'roaster' umi dan abah


nasi lemak adik

kenapa lain macam saja kuah mashed potato ini? tidak macam selalu...

chicken chop kakak

sate yang gemuk..

Selepas meratah 1/2 ayam roaster, saya hanya mampu menjamah 1 cucuk sate yang gemuk ini (besar lagi dari sate Hj. Samuri).  Ada juga yang dibungkus untuk dibawa balik ke rumah mertua.  Akhirnya, yang 10 cucuk untuk dimakan, berbaki 6 terpaksa dibungkus juga.

 Sedapnya!

6 comments:

  1. kakak nampak macam anak dara dah.. time flies

    ReplyDelete
  2. dah hampir sama tinggi dengan umi dah ha...

    ReplyDelete
  3. salam...kak maaf tak dpt jumpa ari tu ..thanks menginap kat homestay saya...kalau g melaka jangan lupa singgah homestay saya...hehehe

    http://nuraleeds.blogsport.com

    ReplyDelete
  4. w'salam. tak mengapa. InsyaAllah, nanti jika teringin ke sana lagi, kami tempah awal2 :D

    ReplyDelete

Apa kata anda?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin