Thursday, March 4

BBQ + Hari Lahir

Seminggu yang lalu kakak saya pulang ke kampung.  Di kesempatan itu, kami berkumpul adik-beradik di rumah mak.  Meriah!  Pada mulanya bercadang ingin menikmati ikan bakar di Telok Tempoyak, tetapi rancangan berubah pada saat akhir. BBQ! 

 
ayam perap resepi kakak

  
 jagung bakar

  
 ayam bakar

  
si comot!

  
tiga serangkai

 
kek di'sponsor' oleh kakak saya

Kebetulan hari lahir saya jatuh pada hari sebelumnya, kakak saya telah sponsor kek strawberi ini.  Rasa-rasanya banyak lagi gambar-gambar BBQ tempohari, ayam bakar, ubi, sosej, ikan bakar, agaknya sudah ter'delete' oleh "tangan kecil" yang ingin menjadi photographer pada hari tersebut :(

4 comments:

  1. Salam..happy belated birthday Ilah..Semuga sentiasa dalam perlindungan Allah dan bahagia selalu. Kakcik selalu baca blog Ilah tapi ni baru nak menyapa..Sedapnya nmpak jagung bakar tu...
    Oh ya.. kakcik dok dekat saja ngan Ilah - kat Bandar Perda ni...
    p/s: add FB , boleh?

    ReplyDelete
  2. itulah kak, nampaknya nak kena buat BBQ lagi lah tu :D

    cik milah > terima kasih kak cik. silalah kak cik melawat teratak saya yang tidak seberapa ni. Memang sedap jagung bakar tu kak cik, lemak manis, beli di kubang semang. Dekat sangat kak cik dengan saya, boleh saja add FB, nanti kita sembang di situ :D

    big momma > thank you :D

    ReplyDelete

Apa kata anda?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin