Friday, September 11

Penanda Buku

Sebagai pemangkin kepada usaha mereka, saya menghadiahkan penanda buku yang direka, dicetak dan dilaminate oleh saya sendiri kepada pelajar-pelajar yang memperolehi markah tertinggi di dalam ujian mereka. Walaupun ianya tidak seberapa, semoga ianya menjadi kenangan kepada mereka kerana mereka itu saya kenali dengan sifat rajin serta bersungguh-sungguh di dalam kelas saya.


Nota di penanda buku:

"Don't Quit, Every obstacle is a stepping-stone to success"


2 comments:

  1. huwaaa....zaman saya tiada pon T_T! hehehe...gurau je...hadiah terbesar yg saya dapat dari puan ialah ilmu hisab yg puan ajar dulu sbb teori2 tersebut masih lagi essential dalam pengajian degree...tanpa ilmu yg puan ajar tu, sure saya tak score dalam test calculus semester ni...hehehe...thanks a lot..dan selamat hari raya Aidilfitri...Maafkan yang ternyata dan juga yang tersembunyi...

    ReplyDelete
  2. ye ke tak ada? tak dapat kot.. hehehe. Alhamdulillah... sekurang-kurangnya, ilmu yang saya beri tu masih lagi diperlukan sekarang. Terima kasih kerana menjadi pelajar yang baik. Cuba baca di sini: http://hahmat73.blogspot.com/2008/05/pelajar.html.

    ReplyDelete

Apa kata anda?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin