Tuesday, May 26

Zaman Kanak-kanak

Apabila terkenangkan zaman persekolahan ketika masih kanak-kanak, saya akan tersenyum sendiri. Terlalu banyak kenangan yang bersemadi di dalam diri dan ada yang masih segar di ingatan seolah-olah peristiwa-peristiwa ini masih baru berlaku semalam. Antara kenangan yang masih segar di ingatan saya ialah ketika penyampaian hadiah Darjah 4 di SKSP. Pada hari penyampaian hadiah tersebut, saya dan rakan-rakan turut membuat persembahan lakonan di dalam Bahasa Inggeris. Saya melakonkan watak sebagai Perdana Menteri/Bendahara yang cuba menyelesaikan kes kecurian.

barisan para pelakon yang menjayakan drama pendek

sewaktu berbaris untuk menerima hadiah

Alhamdulillah, melalui rangkaian internet saya dapat berhubung semula dengan rakan-rakan sekolah rendah saya.

No comments:

Post a Comment

Apa kata anda?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin