Thursday, June 26

Teman Lama

Sejak kebelakangan ini, hati teringatkan pada teman-teman lama. Teman-teman semasa sekolah rendah, sekolah menengah dan teman di Universiti. Kata orang, bila teringatkan kenangan lama, itu tandanya usia semakin bertambah. Betullah kot. Ketika pulang ke rumah mak, saya 'mengorek' semula album-album lama yang memuatkan gambar2 ketika zaman indah persekolahan. Banyak gambar yang tidak dapat dikesan, saya kecewa! Terjumpa juga gambar2 ketika di sekolah rendah dan menengah. Itupun, beberapa keping yang tinggal. Yang lain2 entah di mana.

kawan-kawan ketika commencent PPP/ITM

Antara tujuan saya wujudkan blog ini juga adalah untuk berhubung semula dengan kawan-kawan lama. Rangkaian internet menjadikan dunia ini seolah-olah tanpa sempadan. Jika ada rakan-rakan yang masih mengenali diri ini, silalah muncul, marilah kita sambungkan silaturrahim yang terputus seketika itu.

Nota :

1.Saya juga telah bertemu dengan rakan sekolah saya di sini...semoga persahabatan kita yang terjalin dari sekolah rendah, menengah kekal selama-lamanya.

2.Buat rakan-rakan baru, saya juga amat menghargai anda. Berkawan biar seribu kan..
3. Nanti saya scankan gambar-gambar lama itu ye..

3 comments:

  1. salam,

    saya pulak, tak de kekuatan lagi nak masukkan muka saya kat blog :)

    takut org kenal kita la pulak. nak jumpa secara personal bolehlah :)

    ReplyDelete
  2. iye kwn lama yang sekampung tapi bertahun tak jumpa :) saya le tu ke ke ke

    ReplyDelete
  3. syikin,
    sebab musabab syikin jgk, saya jumpak balik kwn lama... hehehe. kena terima kasih pada syikin. Mula2 tak mo masuk muka dlm blog, buat yg private je...tapinya fikir2 balik, camne kwn nak contact..tu yg buat 1 yg open utk semua

    lin,
    betul tu...lega dpt jumpa balik.

    ReplyDelete

Apa kata anda?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin