Monday, October 24

Bunga di Masjid

Frust!

Sudah beberapa kali berkunjung ke Masjid Sultan Abdul Halim di Sg Petani (http://masjid-sp.blogspot.com/) untuk bersolat, pintu bilik air muslimatnya sentiasa berkunci.  Sebelum ini pernah juga bertanya kepada jemaah yang ada, katanya bilik air nun di bahagian belakang, tetapi apabila ditinjau, yang ada hanyalah bilik pengurusan jenazah.  Erk...

Saya mohon ampun jika kenyataan saya ini berunsur fitnah, tetapi, sudah beberapa kali saya berkunjung ke situ, bilik airnya sememangnya berkunci.

Ketika menanti suami bersolat zohor, saya meronda di bahagian tepi masjid.  

saiz bunganya kurang dari siling 5sen

saiz bunganya sebesar siling 10sen





Sudahnya, saya dan kakak bersolat di surau RFC saja memandangkan kami akan makan tengahari di sana.

No comments:

Post a Comment

Apa kata anda?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin