Sunday, December 19

2 Hari


Persiapan setahun untuk program selama 2 hari.  Segala-galanya perlukan perancangan rapi.  Setiap pihak memainkan peranan masing-masing yang tidak kurang pentingnya untuk menjayakan sesebuah program.  Perasaan saya sekarang ini... lega... kerana telefon sudah tidak kerap lagi berbunyi dan saya kini kembali menjadi diri saya yang sebelum ini 'low profile'.  Cukuplah untuk dua hari itu saya menjadi 'tumpuan', dan sejujurnya, saya tidak berapa gemar menjadi orang di hadapan tabir.  Hehehe... saya lebih suka berada di belakang, menguruskan segalanya di dalam senyap!  

Sekarang ini saya sedang bersedia dengan pasca konferen.  Laporan  penuh perlu dihantar kepada Kementerian Pengajian Tinggi serta pengurusan UiTM di dalam masa dua minggu dari tarikh program.  Berpinau biji mata saya memilih gambar yang berjumlah 1700+ untuk dimasukkan ke dalam laporan bertulis itu yang hanya perlu 10 - 20 gambar.  Yang mana satu yang molek untuk dimuatkan.

Saya kongsikan gambar saya yang diambil oleh jurufoto khas untuk program ini.  Terima kasih En. Azri dan En. Mail.

 menyampaikan cenderahati kepada penceramah jemputan

 gambar kenangan

 tetamu kehormat, Timbalan Naib Canselor (Akademik & Antarabangsa),

 iskh... seriusnya saya hehehe...

 kenangan bersama penceramah kedua dan ketiga

 berehat sebentar

 pembentangan kertas kerja

 ucapan aluan ketika majlis makan malam

 cenderahati untuk pengarah kampus

 persembahan dari kumpulan Zulfan

 gambar kenangan AJK bersama pengarah dan timbalan

 kenangan bersama Zulfan

posing dalam kepenatan

No comments:

Post a Comment

Apa kata anda?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin