Saturday, May 2

Seminar

Selesai sudah seminar untuk pelajar sarjana pada hari Khamis, 30 April lalu. Alhamdulillah, semuanya berjalan dengan lancar. Bertubi-tubi soalan ditanya samada dari penilai atau dari penyelia dan Alhamdulillah, dapat dijawab dengan yakin. Ketika keluar dari bilik seminar, penyelia bertanya di hadapan penilai samada saya ingin meneruskan ke peringkat PhD. Saya hanya mengangguk sambil tersenyum. Cepat-cepat disuruhnya saya berjumpa dengannya sebaik selesai viva pada 4 Mei nanti. Saya terus menyatakan yang saya ingin "berjalan" (makan angin) dahulu sambil disambut dengan ketawa oleh penyelia saya dan penilai.

sedang berdebar ketika memulakan pembentangan

Setakat ini, saya menyimpan debaran untuk disoal semasa viva pada hari Isnin nanti.

2 comments:

Apa kata anda?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin