Monday, November 10

Ini lah kegembiraannya

Saya sudah mendapat kiriman buku Prof. Kamil yang terbaru, Travelog Dakwah : Meniti Hari Esok. Sebenarnya, cop "mohor" terimanya pada 31/10 (Jumaat) lagi (bermakna saya antara yang terawal mendapat kiriman ini)... tetapi disebabkan minggu lepas saya tidak masuk ke pejabat dek kerana anak-anak tidak sihat, saya terlepas "menikmati" coretannya seawal mungkin.


Hari ini tidak sabar-sabar untuk menatap buah tangan dari Prof. ini. Saya sungguh gembira, bangga dan terharu kerana Prof. ini begitu gigih menandatangi setiap buku-buku yang dikirimkan. Bukan saja tandatangan, namun sedikit coretan dititipkan bersama. Bayangkanlah berapa ratus naskah yang perlu ditulis. Bilalah saya dapat menjadi seperti beliau? Semoga kehidupan Prof. Kamil sekeluarga sentiasa mendapat keberkatan dariNya.

naskah saya

naskah yang masih tidak bernama....

No comments:

Post a Comment

Apa kata anda?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin