Monday, September 8

Wanita & Bunga

Bunga tidak dapat dipisahkan dengan wanita. Betul ke? Jumaat lepas, Persatuan Wanita menganjurkan bengkel gubahan bunga sudut. Bengkel ini dikendalikan oleh seorang pakar gubahan dari A tu Z Bandar Sunway. Inilah hasil gubahan saya yang "keras tangan" ini...boleh tahan kan? hehehe..sekarang ini bermastautin di rumah mak saya.

Ini bunga gubahan dulu, asalnya berbentuk bujur. Saya sudah bosan dengan bentuk itu yang saya gubah tak menarik, saya ubah suai sendiri menjadi bulat...hehehe.

2 comments:

  1. oklah tu cantik apa? Bleh gak jadi hiasan meja :)

    ReplyDelete
  2. dok berangan nak gubah lagi tu..hehehehe. Nak cari kaler lain pulak. dulu pernah masuk gubahan yang bujur tu...last2 dah tukar jadi bulat je...hehehehe. nanti akan dimasukkan gambarnya.

    ReplyDelete

Apa kata anda?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin