Monday, November 22

Masalah yang masih belum dapat diselesaikan


Masalah 1 :

Menyepi beberapa hari memikirkan masalah mengenai blog yang tidak dapat saya selesaikan.  Tab di atas blog saya sebelum ini mengandungi senarai untuk mudah dilihat.  Berbulan lamanya saya memikirkan senarai yang ada itu tidak muncul seperti yang dijangka.  Saya sudah bertanya kepada pihak blogger, tetapi tiada penyelesaian yang diberikan.  Sesiapa yang arif dapat membantu saya?


sepatutnya senarai yang keluarnya begini :


Masalah 2 :

Kamera saya.  Sudah hampir 2 minggu EOS saya itu di pusat servis Canon di Penang, tanpa berita dari mereka, gara-gara terjatuh di dalam air banjir di Kedah tempohari. Mood untuk mengambil gambar juga terbantut.  Sekarang ini hanya bertemankan kamera digital A550 itu.

---------------------------------

Sebenarnya masalah 2 itu tidaklah sebesar mana, tetapi saya rindukan si hitam manis itu sebenarnya hehehe.

No comments:

Post a Comment

Apa kata anda?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin